03
27
2011

A gyerekhez miért kell összeházasodni?

Kedves Karolina

Ön nőként jobban értheti barátnőmet, én legalábbis lassan feladom. Én egy szabadelvű, nyitott gondolkodású lánnyal jöttem össze, akit nem érdekelnek a formaságok. Öt éve élünk együtt, eddig jó volt neki házasság nélkül. Mostanában szóba kerül a gyerekvállalás, és azóta egyre gyakrabban célozgat esküvőre. Nem fér a fejembe, ha tudtunk együtt élni papír nélkül, a gyerekhez miért kell összeházasodni! Az én szüleim elváltak, így tudom, hogy ez az intézmény nem tartja össze a kapcsolatot. Mondja, maga érti ezt?!
Hálás leszek, ha megvilágítja nekem!

Tisztelettel:
H. Endre



Kedves Endre!

Feltételezem, barátnője biztonságban akarja érezni magát, mielőtt családot alapít Önnel. A szabadelvűség nem mond ellent annak, hogy a házasságnak ma is van olyan jelentése, hogy a két fél vállalja egymást, és persze a hiányának is van üzenete a nő felé. Értem, amit ír, és tény, hogy nem tartja össze a kapcsolatot a "papír". Az az elköteleződés tartja össze, amit barátnője számára a házasság szimbolizál.

B.K.

 

Női Önismereti Csoport

családi fotózás: gyermekfotózás, babafotózás profitól | Operatőr-bérlés Videófelvétel készítés | Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)