04
13
2011

Sosem volt neki igazán jó senkivel az ágyban

Nem tudom, lehet-e itt szexuális kérdést is feltenni? Van egy barátnőm, már fél éve járunk. Az a gond hogy ez amolyan féloldalas kapcsolat, mert szex az nincs benne. Azt hittem azért, mert szűz lehet. Mikor megkérdeztem elmondta hogy nem az, csak sok rossz élménye volt a fiúkkal, sosem volt neki igazán jó senkivel az ágyban. Ezmiatt engem sem enged közel magához. Legyek határozottabb vagy várjak még? Tudok várni ha kell, én szeretem ezt a lányt, de a testiség is fontos nekem.



Túlzott határozottságot nem javaslok, mert az további bezárkózást okozhat. Javaslom, hogy kezdeményezzen, udvaroljon visszafogottan, lépésről lépésre, figyelve barátnője reakcióit. Valószínűleg arra van szüksége, hogy mire eljutnak a szexig, már sok jó élménye legyen magával (testi élmények is), amikre alapozva rá tudja bízni magát Önre.

Női Önismereti Csoport

családi fotózás: gyermekfotózás, babafotózás profitól | Operatőr-bérlés Videófelvétel készítés | Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)