03
16
2011

A szerelmem mindig féltékenykedik

Az a problémám hogy szerelmem mindig féltékenykedik, pedig én sosem csalnám meg, nem vagyok az a típus. Annyit bizonygattam neki hogy csak őt szeretem! Többször úgy tűnt hogy elhitte, aztán másnap kezdődik elölről, napjában nyolcszor-tízszer felhív hogy mit csinálok, kivel vagyok. Nem bírom tovább! 
Előre is köszönöm
Üdv

 
Önismereti Tréning
 



Kedves Levélíró!

Köszönöm a doktornő címet, de nem vagyok az.
Az a féltékenység, ami állandó, és indokolatlan, sosem a másik félről szól, hanem magáról a féltékenykedőről, az ő önbizalomhiányáról. Kevésnek érzi magát ahhoz, hogy a másik vele maradjon, fél az elvesztésétől. (Esetleg attól is, ha elveszti, talál-e még egy ilyen jót.) Ilyen emberrel nagyon nehéz együtt élni. Fontos tudnia, hogyha belemegy bizonyos szintű ellenőrizgetésbe (mint a sokszori telefonhívás), az jósolható, hogy ez csak rosszabb lesz. Szabjon határt, és fejezze ki, mi az, ami Önnek már nem fér bele! Reméljük, társa kontrollálni tudja saját féltékenységét, ha rákényszerül. Ha nem, akkor külső segítségre lesz szüksége.

B.K.

 
Női Önismereti Csoport
 

 

családi fotózás: gyermekfotózás, babafotózás profitól | Operatőr-bérlés Videófelvétel készítés | Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)