05
09
2011

Ez volt a szerelem első látásra

Elhagyott a párom és én ezt nem tudom feldolgozni. Hiába beszélek róla vagy elmegyek barátokkal bárhova, sajnos nem megy. Nem tudok úgy nézni másik nőre. Ő azt mondja, hogy szeret, de nem úgy, mint régen és nem tud már tisztelni. Olyan mélypontjaim vannak hogy sok minden megfordult már a fejembe, a halál is. De nem rég még szexeltünk is. Azt mondta, hogy nem kell másik pasi neki. Nem éreztem egyik azelőtti kapcsolat végén ilyet semmikor sem. Tudja ez volt a szerelem első látásra. Én nem vettem észre vagy nem akartam észre venni a jeleket, pedig ő már valamennyi ideje tervezte, de csak azt mondta, hogy még várt, mert látta rajtam mennyire szeretem. És még megpróbálta, hogy hátha megváltozik minden, de én nem vettem ezt észre. El vagyok teljen keseredve.



Kedves László!

Gondolom, inkább jól esett kiírni magából ezeket az érzéseket, mintsem hogy konkrét megoldást várna. A szakítást feldolgozni sok idő, hasonló a gyászhoz. (Erről sok kérdés-válasz szól, ha érdekli, olvasson bele.) Jól teszi, hogy megy ide-oda, és beszélget a barátokkal, de ne várja, hogy más nők felkeltik az érdeklődését, amíg nincs túl ezen az érzésen.

B.K.

 

Női Önismereti Csoport

családi fotózás: gyermekfotózás, babafotózás profitól | Operatőr-bérlés Videófelvétel készítés | Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)