02
12
2012

Mostanában elég divatossá vált a leszbikusság

17 éves vagyok, és úgy érzem, hogy vonzódok a nőkhöz. Sajnos mostanában elég divatossá vált a leszbikusság, de mióta az eszemet tudom, mindig is vonzódtam a Nőkhöz. Már nagyon sokat olvastam erről a beállítottságról, és hogy mi lehet a háttere, vagy hogy egyáltalán hogy alakul ki... kb. 4-5 éve döbbentem rá, h tényleg érdekelnek a nők..de miért van az, hogy csak az idősebbek..? (ez alatt nem a 20 évesek értem, hanem a 30+... ) és nagyon szeretném megtudni, hogy miért van ez.. volt már barátom is.. de nem érdekeltek. Nővel is volt már szexuális kapcsolatom.  Addig csak azt hittem, h kíváncsiság, de nagyon úgy tűnik, hogy nem, és nem nagyon tudok én sem eligazodni ezen, mert akárhány leszbikussal beszéltem, és elmeséltem neki, h én inkább az idősebb nőkhöz vonzódok, egy olyan Leszbikus nővel sem beszéltem, aki ugyan így lenne vele... Nekem inkább a nőiesebb nők tetszenek, és idősebbek.. a velem egykorúak nemigazán.. 

Igazából ezt szeretném megtudni, h tényleg leszbikus lennék-e, és miért van ez h csak az idősebb nők! Előre is köszönöm a válaszát!
Üdv: Zs.

Kedves Zs.!
 
Hogy tényleg leszbikus-e, csak Ön érzi és mondhatja meg, én aligha dönthetem el. Ahogy bizonyára találkozott vele az olvasmányai során: sokan nem úgy tekintenek a szexuális irányultságra, mint elvágólagos kategóriákra (leszbikus/heteroszexuális/biszexuális), hanem inkább, mint egy dimenzióra, aminek sok árnyalata van. Másoknak viszont igénye, hogy egyértelműen elhelyezzék magukat valamelyik csoportban. Mindezt azért írom, hogy hangsúlyozzam, nem kell feltétlenül fekete-fehér, kőbe vésett választ adnia a saját kérdésére. Értem, hogy szeretne valamilyen választ, nyilván szeretné tudni, ki is Ön. Kiindulhat abból, leszbikus az a nő, aki döntően vagy kizárólag a saját neméhez vonzódik - ebből kiindulva talán könnyebb gondolkodni.
 
Ami az életkori kérdést illeti, általában az ember nem szokta tudni, miért éppen olyan korú, külsejű, stílusú emberekhez vonzódik, akikhez. Azt írta, "sajnos divat" a leszbikusság. Elképzelhetőnek tartom, az vonzza az érettebb nőkben, hogy ők már nem felületesen, divatként viszonyulnak ehhez, hanem komolyan vehetők, tudják, mit akarnak. Érzésem szerint Ön is erre vágyik: tudni, mit akar. Nem tudom, okoz-e valami problémát, hogy az idősebbekhez vonzódik, ha nem, akkor felesleges keresni az okát.
 
Üdvözlettel:
Cziglán Karolina

 

családi fotózás: gyermekfotózás, babafotózás profitól | Operatőr-bérlés Videófelvétel készítés | Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)