04
11
2011

Elváltak szüleim, elhagyott a barátnőm, véget ért a munkám

Kedves Karolina!

24 éves fiú vagyok. Fiatal korom ellenére rendkivül jól fizető és megbecsült munkát végeztem. azonban tavasz óta egyszerre omlott össze körülöttem minden. Elváltak szüleim, elhagyott a barátnőm (mindketten gondolkoztunk már egy ideje az együtt vagy külön folytatáson) és véget ért a munka amire méltán büszke lehettem.

Amitóta ezek a nagy változások végigmentek az életemben nem találom a helyemet a világban. Sokszor érzem magamat lehangoltnak. elkezdtem futni 5-10-15 km-eket fogytam jó pár kilót. Nehezen szokom meg, hogy egyedül élek.
Alvással gyakran van próblémám.

Barátok haverok közül mondják hogy esetleg szakemberhez kellene fordulnom.

Ön mit tanácsol?

Ervin



Kedves Ervin!

A hozott adottságok (genetika, az évek során formálódó személyiség) és az aktuális események együtt, egymással kölcsönhatásban alakítják ki érzelmi állapotunkat. Magyarul, ami egyszerre összejött az életében, az túl sok volt, nem csoda, hogy lehangoltnak érzi magát, fogyott és alvásproblémái vannak. Az ember nagy csapásokat is képes elviselni, de ebben általában az segít, ha vannak biztos pontok az életében, amikre a nehéz időszak alatt támaszkodhat. Most Önnél egyszerre több területen történt változás, ezért nehezebb ilyet találni. Átmenetileg valóban segítséget jelenthetne, ha szakemberhez fordulna, aki segít ezeket megtalálni. Nem okvetlenül pszichoterápiára gondolok, hanem valamilyen támogató segítségre, amíg ez a krízisidőszak tart. Szakemberrel vagy anélkül, most a biztos pontok megtalálását látom fontosnak, mindazokét, amik megmaradtak a változások közepette is.

Üdvözlettel,
B.K.

 

Női Önismereti Csoport

családi fotózás: gyermekfotózás, babafotózás profitól | Operatőr-bérlés Videófelvétel készítés | Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)