04
03
2011

Kamaszkorom óta büdös a lábam

20 éves lány vagyok. Remélem nem fog kinevetni. Tudom hogy súlyosabb problémákkal is élnek emberek, de nekem tényleg gondot okoz, ami miatt írok. Kamaszkorom óta büdös a lábam, hiába fürdök és használok mindenféle kozmetikumot a leplezésére. Azonnal mosdás után még nem az, de pár óra múlva már lehet érezni ha leveszem a cipőm. Ez a probléma megmérgezi az életem, kerülöm az olyan szituációkat ahol le kell vetni a cipőt. Most van egy kezdődő kapcsolatom, eddig sikerült megoldanom hogy ne bukjak le. Így nyáron könnyebb mert nyitott cipőben járok és akkor nem annyira van gond, vagy nem olyan feltűnő. De előre félek, mi lesz ha jön az ősz. Nem akarom hogy a lábamról szóljon az életem, de fogalmam sincs mit tehetnék. 



Kedves Levélíró!

Elhiszem, hogy komolyan gondot okoz ez a probléma. A túlzott izzadásnak lehet lelki oka, de első körben érdemes testi oldalról közelíteni. Nem tudom, orvosnál volt-e már, meglehet, ő tudna olyan tanácsot, készítményt adni, ami megoldja a problémát. Sajnos én nem vagyok orvos, ezért nem tudom pontosan, milyen okok állhatnak a lábszag hátterében, csak feltételezem, lehet szó fertőzésről.

A túlzott izzadást okozhatja szorongás is. Egy idő után nehéz elkülöníteni az okot az okozattól: ha most megkérdezném, szorong-e, és igennek felelne, nem tudnánk rögtön, hogy a tünet miatt szorong, vagy fordítva. Ha az orvos nem tud segíteni, akkor javaslom pszichológus megkeresését.

B.K.

 

Női Önismereti Csoport

családi fotózás: gyermekfotózás, babafotózás profitól | Operatőr-bérlés Videófelvétel készítés | Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)