04
19
2011

Volt párom belerondított az életembe

28 éves nő vagyok, több mint egy éve \"ismerkedem\" egy fiúval. Ő most lett 30 éves. Előzményekből annyit röviden, hogy ismerkedésünk elején az én volt párom belerondított az életembe amint kiderült mással próbálok ismerkedni. Ebbe a dologba az új ismerettséget is bevonta, de normalizálódott a helyzet nehezen és 4 hónap elteltével újra szóba állt velem és megint tartjuk a kapcsolatot.(mert ez után nem beszéltünk érthető módon, valószínű összekavarodott a helyzettől. Sajnos az egy év alatt három alkalommal találkoztunk,(semmi nem volt közöttünk eddig csak találkozós és elbúcsúzós puszik,érzem a közeledését de valami gátolja benne, talán az én viselkedésem)de több sms telefon és videobeszélgetés volt közöttünk. Nem rég kb. 2 hónapja bevallotta belém szeretett, aminek persze örültem. De változás azóta semmi, néha olyan furának érzem az sms hangvételét. Őt megcsalták már kettő alkalommal és a családi háttere sem rózsás, mivel elvált szülők gyermeke, és az édesanyjával nem tartja a kapcsolatot. Ha kedveskedő üzenetet küldök arra válaszol, ha másfajta hangvételűt arra már nem ír. Kérdésem az lenne, mi játszódik le a fejében, miért nem próbál közelebb kerülni hozzám? Talán fél valamitől? Nem értem, a reakcióját mert intelligens embernek ismerem, aki ha gond van közli. Ha beszélünk mindíg mondja, hogy szeret. Nem értem mit tehetnék. Esetleg bővebben is ki tudom fejteni a dolgokat, ha szükséges. én már teljesen romokban heverek ettől a helyzettől, mivel hiányzik. Válaszát és figyelmét nagyon köszönöm, sokat fog nekem segíteni.

üdvözlettel: Melinda



Kedves Melinda!

Kétségtelen, hogy belső ellentmondás van a férfi viselkedésében, ami valamiféle gátat jelez. Sajnos azt csak ő tudja (ha ő tudja, ez sem biztos), hogy ez vajon miből ered. Igen, lehetséges, hogy köze van a megcsalásokhoz, talán másképp alakultak az eddigi kapcsolatai, mint szerette volna, és nem akarja ezt elrontani. Lehet, hogy más ok húzódik meg a háttérben. Jó jel, hogy biztosítja Önt szeretetéről, szerelméről, így remélhetőleg nem annak szól bizonytalansága, hogy Önök jó pár (lesznek) e. Azt gondolom, elég rég óta ismerik már egymást ahhoz, hogy leüljenek, és őszintén beszéljenek arról, ki, hogyan képzeli el a kapcsolat jövőjét, kifutását. Kommunikációs gátat sejtek Önök között, kezdve a volt párja okozta galibától (ami talán ma sincs megbeszélve, hiszen nem véletlenül hozta szóba), a „fura” hangvételű SMS-eken át a közeledés hiányának tisztázatlanságáig. Ezt én jelentősebb problémának látom, minta a felsorolás konkrét elemeit. 

Üdvözlettel:
Bujdosó Karolina

 

Női Önismereti Csoport

családi fotózás: gyermekfotózás, babafotózás profitól | Operatőr-bérlés Videófelvétel készítés | Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)