07
22
2011

Nem akarom "elveszíteni a szakítást." Nem akarom nézni az elégedett vigyorát...

Ahhoz, hogy érthető legyen kis előzményt kell írnom. Egy csapat tagja vagyok akikkel nyaranta eljárunk együtt sátorozni. Itt ismertem meg jó pár éve egy fiút akivel összejöttünk és másfél évig voltunk együtt. Ennek már 4 éve, ő nem jött többet sátorozni, én viszont továbbra is minden évben jártam. Ez eddig mind szép és jó, de idén kijelentette, hogy ő is szeretne jönni. Persze a társaság többi tagja megkérdezte tőlem, hogy zavar e? De mit mondhattam volna? Mindenképpen kellemetlenül jövök ki a helyzetből.

Őszintén 2 okból nem akarom, hogy ott legyen. Ő volt az első és igazából az egyetlen barátom, voltak mások de egyik se jött komolyan össze csak ilyen 1-1 hónaposok. Ő viszont nagyon szeretett engem de én szakítottam vele, az nem is annyira fontos, hogy miért. Az egyik ok, hogy nem bírnám elviselni, hogy az az ember akinek régen én voltam a minden most úgy nézzen rám mint bárki másra, nem azért mert szeretem vagy hiányzik, csak beleőrülnék ha szembesülnöm kéne azzal, hogy nincs olyan akinek ennyit jelentenék. Pedig úgy tudom neki azóta volt egy másik több éves kapcsolata is.

A másik ok pont ebből fakad. Nem akarom "elveszíteni a szakítást" bánt a tudat, hogy én semmi komolyat nem tudok felmutatni, ez lehet, hogy röhejesen hangzik, de ez az igazság. Nem tudom mennyit számít, de szakításunk után fél évvel felhívta anyukámat telefonon, hogy van e valakim, majd rá pár napra engem is éjszaka, és közölte, hogy új barátnője van, és túl van rajtam, pár héttel később pedig részegen, hogy meg akar látogatni, persze nemet mondtam.

Hát igazából ennyi a történet. Nem tudom, hogy vészeljem át a 8 napot vele, mármint tudom, hogy nem velem fog foglalkozni, de annyira emészt az egész, hogy azt is fontolgatom, hogy nem megyek sehova. Ráadásul az utóbbi időben hihetetlen magányosnak érzem magam. Nem akarom nézni az elégedett vigyorát...

Mit tehetnék? 

Kedves Levélíró!

Szeretném visszajelezni, hogy kívülállóként meglehetősen furcsa a gondolatmenete. Egyrészt egy olyan kapcsolatról beszél, ami évekkel ezelőtt véget ért, mégis olyan érzelmi bevonódással ír róla, mintha friss történetről lenne szó. Másrészt, Ön szakított, mégis, mintha bosszút akarna állni volt párján, vagy legalábbis sérelemnek éli meg, ha ő túlzottan jól van. 

A konkrét helyzetben lehet, hogy legjobb, ha megmondja barátainak, nem akarja, hogy jöjjön az ex-párja, azonban ezzel még nincs megoldva a kérdés. Ezzel az üggyel kapcsolatban nincs rend Önben, jó lenne lezárni, mert ez feltétele annak, hogy újabb tartós kapcsolata lehessen. Ehhez őszintén át kellene gondolnia, mégis mi az, ami indulatokat vált ki Önből (biztosan megvan ennek története a kapcsolatukban), miért lenne az Ön számára baj, ha boldognak látná volt párját? Talán azért, mert Ön nem érzi annak magát, valamiért a történet veszteseként tekint magára. Pedig nyilván megvolt az oka, hogy szakított, az is egyfajta siker, ha az ember meg tudja tenni ezt a lépést. Onnantól kezdve mindketten mennek a maguk útján, ez nem verseny, amiben győz, akinek előbb lesz párkapcsolata.

BK.

 

Női Önismereti Csoport

 

családi fotózás: gyermekfotózás, babafotózás profitól | Operatőr-bérlés Videófelvétel készítés | Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)