05
16
2011

Sokat csúfoltak disznónak. Anorexiás lettem.

30 éves leszek májusban. Édesapám elment, elhagyta anyukám, édesanyám meghalt.!! 

Én anorexiás lettem ezután, de azért is, mert sokat csúfoltak disznónak.
Nagyon lefogytam, és több mint valószínű, sok sérülést szereztem a szervezetemben.

Pánikbeteg lettem, és folyton, ha nem jutok inni vagy ennivalóhoz (pl nincs pénzem, vagy véletlen nem viszek magammal) akkor mintha szédülnék, reszketnék, stb... Vércukromat mindig mérik, és jó!!!

Csak akkor nem tudom, miért van az h azt érzem, szívinfarktusom lesz, vagy leáll a szívem, és meghalok!!!
Súlyos szorongásom van!!



Kedves Alfréd!

Kérdés egyrészt, hogy az anorexiát, pánikbetegséget diagnosztizálta-e szakember, vagy Ön gondolja? Másik, ha az anorexia diagnosztizált, még tart-e, vagy már meggyógyult belőle? Illetve hány éves volt, mikor apja elhagyta a családot, és édesanyja meghalt?
Ezek nélkül nem kerek számomra a kép. Mindenesetre mind az anorexia, mind a pánikbetegség szakember által gyógyítandó (és gyógyítható) betegségek, illetve, ha azt választja, pánikra szorongásoldót is szedhet. Inkább terápia-párti vagyok, de Ön dönt.

B.K.

 

Női Önismereti Csoport

családi fotózás: gyermekfotózás, babafotózás profitól | Operatőr-bérlés Videófelvétel készítés | Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)