04
27
2011

Párom jó apa és férj, de szex közben más nőkről beszél

Kérem segítsen, teljesen kikészültem már, a férjem jó apa és férj de szex közben más nőkről beszél névvel és név nélkül is, utalgatva kiről beszél. Kit hogyan elégítene ki. Ki milyen izgató, mit tenne velük, ez nekem fáj. Már nem hiszem el hogy nem csalt még meg sosem. Ott tartok hogy semmi önbizalmam nincs, kielégí­tetlen maradok és feszült. mintha nem is velem szeretkezne. Ha megkérem ne tegye ezt, elutasí­tó, ebből nem enged. tönkre megyek ebben. Féltékeny vagyok. Azt mondja ez a férfiasságához tartozik, én viszont úgy érzem engem nem kíván!! elég gyakran vagyunk együtt de kezd nálam kialakulni a vaginizmus, már rossz kedvem van ha közeledik, és utána is nagyon ideges vagyok. bánt, és megalázónak érzem. normális ez?

Tiko


Kedves Tiko!

Mikor a férje azt mondja, ez a viselkedés a férfiasságához tartozik, valami olyasmit élhet meg, hogy a nők emlegetésével szex közben egy egész háremet hódít meg. Azt gondolom, hogy ez nem arról szól, hogy Maga nem elég vonzó számára, hanem sajátos kifejeződése a vadászösztönnek. (Ebből nem következik, hogy megcsalja.) Természetesen ezt Önnek nem kell tolerálnia, ha -érthető módon- zavarja. A szeretkezésben jó esetben a felek tekintetbe veszik egymás érzéseit, vágyait. Ha ezt a férje másképp gondolja, sajnos nincs csodareceptem a meggyőzésére. Egy ötlet: valahogy pótolni a hódítási igényét másfajta játékkal, ami már közös. Beszéljék meg, van-e olyasmi, ami mindkettőjüknek örömteli, és megadja számára a férfiasság érzését. (Pl. szerepjáték, amiben Önt kell meghódítani.)

B.K.

 

Női Önismereti Csoport

családi fotózás: gyermekfotózás, babafotózás profitól | Operatőr-bérlés Videófelvétel készítés | Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)